Wat we zoeken:
Spelende in de 4de divisie van de BBM is het fanfare orkest op zoek naar jeugdige en volwassen muzikanten voor de diverse secties, bijv. zwaar koper, bugels, hoorn en trompetten.

Als je nog geen muzikale ervaring hebt kun je met een goed instrument van de fanfare tegen een zeer aantrekkelijk tarief les volgen. Speelt u al langer en bent u op zoek naar een leuke club mensen die passie combineert met muziek, kom dan eens gezellig langs tijdens de repetitie avond.

Je bent altijd welkom om eens te komen luisteren of muziek maken en Fanfare emos iets voor jou is.

Waar:
Repetities vinden plaats op dinsdagavond van 20:00 – 22:00, in de Teutenzaal te Borkel en Schaft.

Wat bieden we:
Regelmatig concerten, optredens en gezellige verenigingsactiviteiten.

Interesse:
Neem contact op met ons secretariaat: A. Gerritsen, tel: 06-13554987 of kom gewoon een keer langs op dinsdagavond.