2020, een jaar vol feestelijke activiteiten.

Beste lezer

Op deze pagina’s geven wij u een kijkje in het programma van het 100-jarig van emos, fanfare en drumband. Gedurende het hele jaar worden tal van evenementen georganiseerd.

Voor ieder evenement is een werkgroep samengesteld. Op de website geeft elke groep een kijkje in de organisatie van het evenement. Ik kan met trots zeggen dat deze groepen zich met veel enthousiasme en plezier voor het jubileum hebben ingezet en dat natuurlijk blijven doen tot het startschot voor de feestelijkheden zal worden gegeven.

Tijdens de concerten en het feestweekend zullen nog speciale feestelijkheden ter ere van het 100-jarig jubileum aandacht krijgen, zoals:

• De presentatie van de nieuwe kleding voor onze leden;
  • De onthulling van het 1e exemplaar van het boek “emos 100 jaar”;
  • Het onthullen van een blijvend geschenk van emos aan de dorpsgemeenschap Borkel en Schaft.

Het jubileumboek heeft nog geen titel. Daarom hebben wij een leuke prijsvraag opgesteld: wie bedenkt de meest creatieve, originele en pakkende titel? In het informatieboekje wat u thuis ontvangt leest u hoe u hieraan mee kunt doen.

Donateurs, leden van de stichting sympathisanten emos 100 en sponsoren hebben het mede mogelijk gemaakt om het jubileumjaar te organiseren. Hiervoor mijn hartelijke dank. Als laatste bedank ik onze leden voor hun inzet om het jubileumjaar vorm te geven en er een succes van te maken.

Ik hoop u allen komend jaar meerdere malen bij onze activiteiten te mogen begroeten en wil u bij deze al een heel mooi en muzikaal emos-jaar toewensen.

Graag tot ziens in 2020!

Bernard Baken