Handig om te weten

Aanvang Volgt
Locatie: Volgt
Entree: Volgt
De wijze waarop u kunt reserveren voor dit diner wordt te zijner tijd bekend gemaakt.

Begin 2018 bleek dat er nog niemand de zware taak op zich genomen had om het afsluitend concert te organiseren. Omdat het nog ver in het verschiet lag durfden wij drieën deze uitdaging wel aan te gaan.

Juni 2018, het moment was daar. Onze allereerste vergadering over het eindconcert 2020. Het was best gezellig en we hadden ook wel een vaag idee. Dit vage idee werd goedgekeurd in de grote vergadering en we kregen gelijk permissie om de volgende vergadering in de zomer van 2019 te houden! Een jaar lang de tijd om na te denken hoe we het eindconcert in 2020 spectaculair zouden laten verlopen.

September 2019, onderweg naar Ommen (bestemming weekendje weg met emos) besloten we in de bus dat we onze tijd eigenlijk wel nuttig konden besteden door ter plekke onze tweede vergadering te houden. Dus even met de koppen bij elkaar en binnen 50 kilometer was het idee voor het eindconcert 2020 geboren. Dat is nog eens effectief en efficiënt vergaderen!

In de 100 jaar dat emos bestaat hebben we tal van kerstliederen gespeeld die, door de jaren heen, met hun tijd zijn meegegaan. Wij duiken met u nog eens in het

archief en willen u tijdens een lekker kerstdiner laten genieten van 100 jaar
kerst met emos.

Inmiddels komt kerst 2019 in zicht. Nog een jaar en dan hopen wij samen met u te mogen genieten van dit muzikale diner op 20 december 2020.

De commissie afsluitend concert,

Maartje, Rens en Miriam